Aktualizacja 13.13 Mid-Patch w Teamfight Tactics Nadchodzi!

Riot Games postanawia wprowadzić mały patch, który ma na celu poprawić rozgrywkę w Teamfight Tactics.

Patch wszedł w życie we wtorek, o godzinie 02:00 w nocy

Krótkie tłumaczenie wiadomości zamieszczonej przez RIot (z podziękowaniami dla GPT, bo dzięki niemu mogę pisać tego newsa w moment).

„Wróciliśmy z wakacyjnej przerwy, co oznacza, że mamy jeszcze jeden tydzień, zanim będziemy mogli wysłać pełną aktualizację (13.14), ale już teraz wprowadzamy kilka zmian w połowie patcha, aby wprowadzić drobne korekty mety i naprawić dwa błędy o dużym wpływie. Postępujemy tu ostrożnie, ponieważ chcemy upewnić się, że mamy wystarczająco dużo czasu na przetestowanie bardziej znaczących zmian na 13.14 w przyszłym tygodniu.”

Nerfy dla Ezreala

Ezreal szybko stał się naszą najpopularniejszą Legendą dzięki swojej zdolności do znajdowania złota w najbardziej nieoczekiwanych miejscach, co jest zbyt łatwe dla kogoś, kto odmawia korzystania z mapy. Warto zauważyć, że podpowiedź dla Zakopanych Skarbów będzie pokazywać 0 złota, dopóki nie usuniemy całego tekstu podczas aktualizacji 13.15. Jest to spowodowane naszym pragnieniem wprowadzania zmian w balansie szybciej, niż nasze zasoby lokalizacyjne są w stanie nadążyć

  • Buried Treasures I/II/III Gold Removed
  • Tiny Grab Bag Gold: 8 ⇒ 4
  • Big Grab Bag Gold: 12 ⇒ 8
  • Giant Grab Bag Gold: 15 ⇒ 10

Chciałbym móc wam to ładnie przetłumaczyć, ale gram w angielską wersję więc nie do końca wiem jak przetłumaczyli te augmenty, dlatego będąc ostrożnym zrobiłem to w powyższy sposób.

Czyli w skrócie – Ezreal nie daje nam dodatkowo już takiego kopa do złota, jaki dodawał wcześniej.

Nerfy dla Lux


Zauważyliśmy, że sporo kompozycji wspięło się na szczyt mety i zamierzamy zająć się tymi, które osiągają najlepsze wyniki, czyli Lux i Kai’Sa. Dostęp Kai’Sy do powtarzających się ultów dzięki prędkości ataku od Challengera i przedmiotów many (czytaj: Spear of Shojin) pozwala jej zbyt często wyładowywać ogromne porcje obrażeń w walkach. Opóźniamy jej tempo ultów, ale jesteśmy przekonani, że wciąż odniesie sukces, zwłaszcza z jej ulubionym przedmiotem many (czytaj: znowu Spear of Shojin).

Lux kasowała postacie stojące z tyłu, stosując absurdalne strategie oparte na Zephyrze, ale co ważniejsze, osiągała lepsze wyniki w mniej komicznych kompozycjach, zarówno jako jednostka wspierająca, jak i niosąca główne obrażenia. Jej redukcja MR pozwala kompozycjom AP radzić sobie z tankami stackującymi MR, ale jej własne obrażenia są po prostu zbyt duże, nawet dla części jej zestawu, która ma niesć główne obrażenia.

  • Kai’Sa Mana nerf: 40/110 ⇒ 40/140
  • Lux starting Mana nerf: 25/45 ⇒ 0/40
  • Lux Torrent of Light Damage: 750/1125/3333 ⇒ 700/1050/3333

Bugi

  • Removed an exploit where Sett could be made nearly invincible
  • 4-star Yordles now sell for the correct amount of gold

Czyli bug związany z nieśmiertelnością Sett’a usunięty. Super.

Jest to pierwszy raz kiedy wrzucam takiego news’a. Mam nadzieję, że jest w jakimś stopniu pomocny.

Pozdrówki!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *