Bel+Sol Mech

Przedmioty

Bel’veth- Leczenie (Gunblade/Blood Thirster/Hand of Justice) +2(Last Whisper, Death Blade, Runaan’s Hurricane, Edge Of Night, Infinity Edge, Giant Slayer, Titan’s, Rapid Fire Cannon, Quicksilver Sash, Guardbreaker, Rage Blade)

Garen- Dragon’s claw, Protector’s Vow, Redemption, Gargoyle Stoneplate, Warmog’s, Bramble

Asol- Archangel’s, Shojin, Rabadon, Jeweled Gauntlet, BlueBuff, Shiv, RageBlade, Hand of Justice, Gunblade, Guardbreaker, Giant Slayer

Plan na grę

  • Jest to kompozycja „fast 8”, czyli najlepiej gra się ją z win streak’a i mocnego otwarcia (opener’a)
  • Kompozycję możemy zagrać prawdopodobnie ze wszystkich komponentów, albowiem wykorzystuje ona przedmioty dla maga (na Aurelionie), przedmioty zadające obrażenia fizyczne (na Bel’veth) i przedmioty na Front (na mechu)
  • Chcemy jak najszybciej dostać się na poziom 7 i ustabilizować stół do bel 1, Aureliona 1 i mecha. Jeśli coś siądzie na 2* to jeszcze lepiej.
  • Pamiętajmy, że stabilizując się na poziomie 7 możemy wykorzystać też inne jednostki. Przykładem jest Miss Fortune zamiast Aureliona, Samira / Jhin zamiast Bel’veth. Nie tunnel’ujmy się w jedną kompozycję, bo jeśli RNG nas nie rozpieści, to przegramy.
  • Jeśli możemy sobie na to pozwolić (High roll’ujemy, czyli RNG daje nam same smakołyki, to możemy się pokusić o szybki poziom 8 i dopiero szukanie kompozycji)

Porady

  • W przypadku braku last whisper’a zawsze graj morganę (dla penetracji odporności)
  • Granie dwóch kopii Aureliona / Bel’veth może być dobrym pomysłem
  • Urgot / Fiddle to sloty na dwie dobre jednostki, dlatego jeśli trafisz jakąś Jannę na przykład, to właśnie w ten slot możesz ją wrzucić

Augmenty

Second wind, Thrill, Celestial blessing, Scoped weapons, Jeweled lotus, Portable forge(Anima/Winter na Garena lub Death’s defiance na Bel’veth)

Poprzedni
Mech Samira