Void – Najlepsze Kompozycje w Secie 9 Teamfight Tactics

Polecana Legenda – Urf (dla emblematu Void)

Mocny Region dla kompozycji – Placidium Library

Porady

  • Chcemy otworzyć serduszkiem pustki, albo emblematem, dzięki czemu możemy szybko pójść po synergię 6 pustki i ustabilizować się poprzez posiadanie Heralda.
  • Kai’sa na poziomie 7 powinna być wystarczająca aby Cię wystabilizować i pozwolić wbić poziom 8.
  • Naszym głównym celem podczas grania tej kompozycji jest osiągnięcie poziomu 8 synergii pustki, aby zagrać Barona Nashora
  • Jeśli mamy emblemat pustki, to wrzucamy go na jakąś jednostkę synergii challenger (jeszcze nie wiem jak to przetłumaczą), czyli najlepiej yasuo, albo kalistę
  • Przedmioty dla tanka (jednostki, która ma stać z przodu i przyjmować obrażenia) możemy wrzucić na Cho’gatha, Rek’sai, albo Kassadina. Kassadin jest najwytrzymalszy z tej trójki, ale dwie pierwsze jednostki mają naturalną synergię osiłków w pustce
  • Na poziomie 8 musimy zdecydować – albo szukamy kai’sy 3*, albo pchamy poziom 9 żeby wrzucić jeszcze jakąś legendarną postać
  • Jeśli zaczęliśmy z Urfem jako legendą, to pamiętajmy, że bardzo przydatną jednostką jest teemo, ponieważ dzięki niemu możemy lepiej manipulować emblemat jaki dostaniemy z książki (patrz TUTAJ)
  • Jeśli posiadamy przedmiot „Trickster Glass” (Szkło oszusta? jeszcze nie wiem jak przetłumaczą), to wrzucając go na jakąkolwiek jednostkę z pustki sprawiamy, że nasza jednostka przywołana przez tę synergię (kluseczka / herald / baron) stają się silniejsze, ponieważ dzięki temu posiadamy więcej gwiazdek pustki na stole. To samo tyczy się jeśli wystawimy po prostu dodatkową jednostkę pustki, która jest kopią kogokolwiek z tej synergii

Dobre Przedmioty

  • Kaisa: Archangel’s (łezka+różowa różdżka), Gunblade (miecz+różdżka), Guardbreaker (pasek+pięść),Morello (pasek+różdżka), Edge of Night (miecz+zbroja), Guinsoo’s Rageblade (łuk+różdżka)
  • Frontline (jednostki, które przyjmują obrażenia): Sunfire (Pasek+zbroja), Warmog (pasek+pasek), Bramble Vest (zbroja+zbroja), Protector’s Vow (zbroja+łezka), Dragon’s Claw (peleryna+peleryna)
  • Kalista/Yasuo: Emblemat pustki

Dobre Augmenty (wzmocnienia)

Może przetłumaczę potem, nie gram na polskiej wersji więc jest z tym problem, bo mogę to zrobić dosłownie, ale w kliencie mogli to ugryźć nieco inaczej :C

  • Srebrne: Pandora’s Items, Risky Moves, Tranfusion
  • Złote: Ancient Archives 1, Dedication, Void Heart
  • Pryzmatyczne:  Ancient Archives 2, Void Soul, Level Up!
    1. Emblematy można manipulować bazując na stole, który aktualnie mamy wystawiony.
      Emblematy bazują na cechach, które były aktywne w poprzedniej walce.
      Do puli wliczamy aktywne i nieaktywne cechy.
      0-5 cech – Losujemy totalnie losowy emblemat
      6-7 cech – Jedna z cech emblematu będzie pod kątem naszych cech
      8-9 cech – 2 cechy będą pod kątem naszych cech
      10-11 cech – da nam dostęp do 3 cech pod nasz stół i 1 losowej
      12+ cech – wszystko jest pod nasz stół

      Dlatego dobrze jest wrzucić jednostki, które posiadają cechy, których nie da się wylosować z takiego emblematu (na przykład yordle)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *