Przedmioty
Yasuo- Leczenie (Hand of Justice/BloodThirster/Gunblade) +2 (QSS, Titan, Rabadon, Jeweled Gauntlet, Archangel’s, Giant Slayer)
Nilah- Solari / Przedmioty buffujące Yasuo (Kielich / Zeke)
Fiora- Przedmioty dla Tanka
Porady i Przebieg gry
- GRAMY TYLKO Z AUGMENTEM „WINDS OF THE WANDERER” POD YASUO
- Jest to kompozycja pod Reroll, dlatego na początku decydujemy o losach naszej ekonomii.
Jeśli możemy wygrywać, bo mamy mocny stół (jednostki na 2* / przedmioty, które możemy skleić), to gramy tempo do 6 poziomu, a potem budujemy ekonomię i przechodzimy do slow roll’a.
Jeśli nie mamy wystarczająco mocnego stołu żeby wygrywać (porównujemy z ludźmi w lobby), to budujemy jak najszyciej ekonomię i lose streak (często nawet sprzedając niepotrzebne postaci byleby mieć progi ekonomiczne. Nawet jeśli mielibyśmy mieć mniej jednostek na stole niż powinniśmy). Potem idziemy na poziom 6, stabilizujemy się, odbudowujemy ekonomię i szukamy 3* - Możemy grać też vayne, która trzyma przedmioty pod AD
- Staramy się wbić Yasuo na 3* + Fiorę / Malphite / Lee Sin’a / Gankplanka. Yasuo ma priorytet. Reszta tak jak się uda. Potem po prostu pchamy poziom i dodajemy użyteczne jednostki na stół. Jeśli mamy duelist spat, to mamy ogromną motywację do wbicia 8 poziomu
- W przypadku Duelist spad można jeszcze zrezygnować z supersów
- Jest jeszcze opcja grać tego yasuo w lasercorpsach, ale mimo wszystko bardziej polecam standardowy wariant
Augmenty
Winds of the Wanderer, Thrill of the hunt, Celestial Blessing, Battlemage, Makeshift armor, Duelist +1, Jeweled lotus