Pierwsza Karuzela
- Miecz (Infinity Edge / Bloodthirster / Hextech Gunblade)
- Rękawica (Infinity Edge / Last Whisper / Hand of Justice)
- Zbroja (Bramble Vest / Gargoyle Stoneplate)
- Pasek (Sunfire Cape / Warmog’s Armor / Redemption)
Plan na Grę
- Aby zagrać tę kompozycję raczej trzeba mieć Hero Augment Draven’a (dowolny)
- Na początku nie potrzebujesz Mech’a. Wystarczy jakiś normalny Front.
- Na początku polecam zrobić lose streak i zbudować ekonomię, a potem zrobić standardową stabilizację w 3-1 (jeśli wymuszamy augment pod Dravena w 3-2), lub 3-2 (jeśli mamy już hero augment)
- Stabilizujemy się na poziomie szóstym w rundach podanych wyżej
- Po stabilizacji odrabiamy ekonomię i slow roll’ujemy szukając 3*
- Bardzo wskazane żeby trafić Draven’a na 3* do rundy 4-3, dlatego w 4-2 wskazane jest go przycisnąć
- Kiedy już masz Draven’a na 3*, to możesz albo rollować po pozostałe jednostki, albo pchać poziom do przodu, aby dołożyć synergię 5 Mecha Prime (polecam, supersy wydają się jakieś słabsze)
Porady
- Emblemat maskotek jest wskazany na Lee Sin’a 3*
- Prawy dolny róg jest raczej lepszy dla Draven’a, ponieważ wtedy tylko dwie jednostki mogą go bić
Przedmioty
- Draven: Bloodthirster, Infinity Edge, Last Whisper, Gunblade, Guinsoo, Hand of Justice
- Front: Bramble Vest, Dragon’s Claw, Warmog, Sunfire, Redemption, Stoneplate
Augmenty
- Draven: League of Draven, Ruthless Blades
- Jax: Grandmaser’s Might
- Leona: Eclipse Prime
- Malphite: Rock Solid, Guardian Spirit
- Srebrny: Thrill of the Hunt
- Złoty: Thrill of the Hunt, Mecha: Prime Crest, Ascension
- Diamentowy: Think Fast, Mecha: Prime Crown, Golden Ticket