Pierwsza Karuzela
- Łezka (Blue Buff / Statikk Shiv / Redemption)
- Różdżka (Rabadon / Gunblade / Archangel’s / Ionic Spark)
- Zbroja (Bramble Vest / Titan’s Resolve / Sunfire Cape)
Plan na Grę
- Potrzebujesz Augmentu pod Ezreala / ewentualnie pod Vi i najlepiej jak najszybciej 3 Underground
- Na początku dobrze zagrać lose streak i zmaksymalizować ekonomię, a potem zestabilizować się w 3-1, aby na 3-2 mieć docelowe synergie (jeśli dostałeś hero augment na pierwszym, to możesz to zrobić w rundzie 3-2)
- Rollujesz po 3 Supersy, Vi i Ezreala. Starasz się wbić jak największą ilość na 3*
- Możesz dorzucić Sonę jako szóstą jednostkę, dopóki nie rozbijesz ostatecznie skarbów z Underground, potem zamień ją na Kai’sę
- Kiedy już trafisz Ezreala na 3* wraz z odpowiednią ilością pozostałych jednostek stojących z przodu, to możesz pchać poziom do góry, aby dołożyć więcej jednostek z synergią „Quickdraw”
- Jeśli trafisz Ultimate Ezreala, to wrzuć go dla synergii „Parallel
Porady
- Synergia „Quickdraw” jest bardzo wartościowa na Ezrealu, ponieważ jego umiejętność będzie proc’ować (odpalać) jej efekt z każdym użyciem
- Możesz użyć Malphite 3*, lub Vi 3* jako głównego Tank’a (jednostki która stoi z przodu i przyjmuje obrażenia dając czas jednostkom z tyłu na wygranie bitwy)
Przedmioty
- Ezreal: Blue Buff, Rabadon, Gunblade, Jeweled Gauntlet, Hand of Justice, Archangel, Giant Slayer, Shojin
- Frontline: Warmog, Bramble Vest, Dragon’s Claw, Stoneplate, Redemption, Sunfire
- Przydatne: Ionic Spark, Statikk Shiv
Augmenty
- Ezreal: Rising Spell Force, Raider’s Spoils
- Vi: Unrelenting Force, Boxing Lessons
- Malphite: Guardian Spirit, Rock Solid
- Srebrne: Thrill of the Hunt
- Złote: Quickdraw Heart, Axiom Arc, Rich Get Richer, Portable Forge
- Diamentowe: Think Fast, Golden Ticket, Windfall